part8 ( dilayan baik dengan HAMSAKE dan Gasya )

pintu bilik Hundai
  

 tuk!tuk!tuk!

 selamat petang..
 aku dah datang..
 bukalah pintu ni..
 kenapalah berkunci pulak..
macam tak bagi aku masuk je
haish..
  


 woi! apa pasal kau lambat ah beruk..
 kau sedar tak dah pukul berapa ni..
 pemalas eh! baru hari pertama jadi AJK sini dah datang lambat!




 miji haisye

 apa pasal mulut kau ni ha TASUKE..
 membebel je.. 
 sepatutnya kau sambut kedatangan aku dengan sopan..
 aku kan 'pendatang' baru kat sini..


 !! tak ada maknanya aku nak berbuat baik dengan kau eh !
 manusia mana lah boleh buat baik sangat dengan beruk! 
faham!
 masuk sekarang!




 
 hamsake . miji . gasya


 eh, kau ni.. janganlah buat macam tu 
kat perempuan cantik macam ni..
kitorang tahulah kau tak suka perempuan kan Tasuke..
tapi janganlah marah sangat sampai macam ni..
kesian miji ni..
 awak,awak.. hari ni.. awak kemas baju je eh kat bilik ni..
 awak jalan straight.. kat belakang tu,ada stor baju.. awak bawa baju tu kat depan oke.
 cepat sikit ye.. sekejap lagi ramai pelajar nak beli barang kat sini.. 


hehe.. oke oke..
awak berdua ni baik hati sangat..
tak macam si mulut tempoyak tu
hem! benci saya dengan dia!


oke cik adik manis 
n__n 

0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)