part9 ( pelanggan pertama aku di couple shop)


 pintu bilik Hundai


selamat petang couple shop.. 



pelanggan tetap couple shop


 kitorang datang ni.. nak beli barang sikit..


tasuke

 masuk je lah.. 
 kenapa korang tak datang kedai semalam ..?





 kitorang busy sikitlah.. 
kau tunggu kitorang semalam eh..
hehe..
..eh..
 kitorang datang ni nak beli baju lah..
 dah lama tak beli..


 okeh.. kau tengoklah mana-mana yang berkenan di hati ye..





 miji..!
kau layan lah pelanggan ni..
takkan semua kerja aku kena buat..


 miji haisye

 adui, yela! yela!

tasuke


apsal kau berdiri kat situ lagi..
dah macam model penyapu je..
senyum-senyum..
kau ingat kau cantik sangat ke ha!
muka macam tempoyak basi.. 
ada hati nak tackle aku dengan senyuman kau tu! 




miji haisye


woi rambut kuning!
kau kata aku tempoyak basi!
kau ingat kau tu hensem sangat la!
janganlah nak perasan jadi mat salleh..
sampai colour rambut!
kau ingat aku heran sangat dengan kau..
kau tu yang tempoyak! mulut tempoyak!


@setibanya aku di depan couple shop@




eh,, ada pekerja perempuan..?




 hee.. ha'ah.. saya budak baru kat sini..

 oh.. awak ni cantiklah..


eh, tak lah.. saya biasa-biasa je ..


awak ni junior eh?

ha'ah.. saya baru je masuk sekolah sini..
baru tingkatan 5
awak semua ni mesti senior kan..
tingkatan 6 ye>?


ye. kitorang senior..
okelah kitorang nak beli baju ni..





comelnye baju ni..
 untungkan awak ada boyfriend..
 sweetnya..
 mesti yang ada pasangan je datang sini kan..


tak semestinya dik..
 ada yang singgle pun beli barang kat sini..

  
la yeke.. tapi saya tengok yang couple je datang sini..


 memanglah.. awak baru je kat sini..
 sekejap lagi.. awak tengoklah..
 ramai berpusu-pusu datang..
awak tu..
hati-hati lah ye..
kalau diorang semua tu tau awak bertugas kat sini
mesti diorang marah tau.. :)

 oh..
kenapa pulak ek?

yela.. bukan senang perempuan dapat bertugas kat sini..
maklumlah dikelilingi lelaki kacak-kacak kat sini..
mestilah diorang cemburu..
 okelah. kitorang balik dulu.. 
minta diri





 oh.. hee. oke baliklah..
datang lagi :)
  


huh
kacak?! hahaha.. kacaklah sangat! 
mata diorang ni buta ke.. kacak apenye..
dah macam penyangak ade la!
tapi..
kalau ketua bilik ni..
si yamazaki tu.. memang kacak pon >.<
hehe..



0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)