part1>> tak nak pergi

 tak nak ! tak nak ! aku tak nak pergi dari sini. aku tak sanggup nak tinggalkan tempat ni.aku sayang kawan-kawan aku. aku tak nak duduk sorang-sorang kat sana. mak .. janganlah buat saya macam ni. saya tak nak pindah sekolah. mak !! .. sampai hati mak.














mak tak kira . kamu ingat mak nak simpati kalau kamu menagis sekalipun. kamu mesti kena pindah sekolah ! semua ni untuk kebaikan kamu juga . kamu ingat senang ke ha mak nak mohon asrama tu untuk kamu . mak buat semua ni untuk kebaikan kamu juga,miji. mak tengok kamu sekolah kat sini .. teruk .. keputusan exam kamu banyak gagal. mak tak suka . faham ! pergi  kemas barang yang penting .esok kamu akan pergi asrama tu.







mak :'( saya tahu saya bodoh. saya bodoh. tapi takkan nak kena pindah sekolah. masuk asrama pulak tuh.. mak .. sekolah kat mana-mana tu tak penting . miji takut tau nak masuk asrama. nanti miji tak ada kawan ! :(
  


 kenapa mesti aku ! argh ! mampukah aku belajar kat sana?   boleh ke aku jadi pandai macamdiorang yang sekolah  kat sana?   aku pergi esok? macam mana dengan keadaan aku esok?   macam mana ???!!




                                              ♥ Terima Kasih  Like Kalau Suka  ♥

0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)