part2>>asrama penuh Jhuo~Don't know Day plus Scary Day~

 


eh, ada budak barulah..
mana?mana? 
 depan tuhlah. bilik dia depan kita je.. cantik la wei budak tuh..
 tapi, kenapa muka dia sedih je.. ishk!
 ni mesti dia taknak masuk sekolah ni..
  
 macam kau juga , june .. dulu menangis .. tak nak masuk asrama ni.. tapi..  sekarang ni..
 time cuti pon tak nak balik..
hahaha

\..kata june../
 hehe~ biasalah tu.. dulu masa aku baru masuk sini..
 aku tak tau betapa bestnya sekolah ni..
 ramai budak hensem2..
 tak mungkin aku tinggalkan sekolah ni..
  
 GATAL EHH..

sudahlah..cepat..kelas bio dah nak start
  



@-setibanya di kelas pertama aku-@
----------------
     
selamat sejahtera kelas

selamat sejahtera cikgu Dudi
  
okeh. hari ini kita ada pelajar baru.
sila memperkenalkan diri awak..



 hai awak semua.. hee~~ nama saya     
mi..mi..mi..



budak jahat

apa ni dik.. nama kau mi.. mi apa
dik..mi hailam..mi goreng..hahaha

 woi.. apa kena dengan korang ni
ha budak jahat! dia belum cakap 
habis lagi nama dia kan..

cukup! tak payahlah gaduh-gaduh.
saya agak gementar sebab baru pertama
kali datang sini. nama saya Miji Haisye.
kalau ada ape-ape yang saya tak faham..
               (: tolong ajar saya okeh :)                      
     
  
#terlepas daripada seksaan pertama#
........................huh......................



           hai.. awak ni cantiklah.. awak datang sini bila..
 tak nampak pon.. datang pagi tadi eh..?
 eh, awak mesti tak tau sangat tempat-tempat kat sini..
 jom, saya ajak awak ronda-ronda kat sini..
 awak .. apa kata saya belanja awak makan hari ini..
 jom celebbrate kedatangan awak..
 nama awak apa tadi? miji ye? erm..
 boleh tak kalau saya panggil awak kasime..
 awak comel lah dengan nama tuh..

hee~ banyaknye tanya.. nak jawab mana 1 ni? aduhai..   





:) awak semua.. maaf eh..
saya penatlah.. baru jer datang pagi tadi..         
belum berkemas lagi bilik saya tu..
sori oke .. minta diri
 
apelah diorang ni .. serabut betul! sudahlah..
lebih baik aku tido jer.. aku dengar room mate
aku ni suka keluar.. tak balik malam-malam..
alahai.. bestnya.. ada room mate macam 
burug hantu.. yeayh! n_n
            

   dabedabedu

                                    


 

                            ♥ Terima Kasih cerita saya tak seHot orang lain  Like lah ye  ♥         

0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)