part6>> uji kekuatan aku?!



miji


 selamat petang..
 ada orang tak??
senyap je.. tak de lah tu..
 masuk je lah.. 
teringat pulak aku kat laki semalam tu..
geramlah!
 huh,, kenapalah lelaki semalam tu pergi ngadu macam-macam
dengan cikgu singa tu,,
 melampau betul.. aku nak buat ape erk untuk kenakan dia balik?
fikir..fikir.. 
erm.. ape ye.. 
hah! aku tahu..
n__n



tasuke & hamzima


eh,,apa dah jadi dengan bilik ni .. 
tasuke..
semalam kau bertugas kan..
kau tak kemas bilik ni eh..
teruk sangat ni..
berhabuk! apsal ni penuh dengan tepung merata-rata..
 eh,kau ni.. 
kalau Yamazaki ( ketua bilik Hundai ) tahu..
habis kau kena membebel dengan dia..


eh,,aku kemas lah semalam..
mana lah aku tahu boleh jadi macam ni.. 


habis tu siapa yang buat..
takkan beruk. mestilah kau kan..
cuma kau je yang jaga bilik ni..

aku tahu.. tapi.. 

sudahlah cukup! kemas sekarang.. 
kita kena tutup shop hari ni..



miji


hahaha.. padan muka dia**
~menyorok kat belakang stor~



tasuke

 eh, kau buat apa kat belakang stor ni..

ha? adui.. dia dah nampak aku..
macam mana ni??
..kantoi lah macam ni..

oh, ni mesti kau punya kerja kan..
kau yang sepah kan bilik ni kan..

hee..

kenapa kau buat macam ni..
kau tahu tak susah nak kemas balik..

eleh,biarlah.. ada aku heran..



Hamzima

 apa bising-bising ni Tasuke?


Hamzima.. aku dah jumpa siapa dalang 
yang menyepahkan bilik ni..

perempuan ni lah..

oh..
kau si beruk tu rupanya..
kenapa kau sepahkan bilik ni ha ?! beruk!



 miji


siapa nama kau tadi..
Hamzima eh..
maaflah sebab aku jadi beruk kat sini..
tapi ,, aku buat semua ni sebab si mulut tempoyak ni..
dia ngadu dengan cikgu bio aku 
yang semalam aku tak buat hukuman dia..
siapa yang tak geram kalau orang buat macam tu..


hukuman??


ye.. semalam dia kena kemas bilik ni sebagai denda..
tapi.. dia tak buat pon.. sebabnye..
dia merajuk tak dapat jadi AJK kat sini..
sebab tu lah aku mengadu dengan cikgu bio dia..


lah yeke.. 
kau tu kan perempuan.. 
baru je kene denda dah melenting..
apatah lagi,nak jadi AJK.. pengsanlah kau..
kau tak takut ke ,, tangan kau yang halus mulus tu,, 
jadi kasar macam lelaki..


kau cakap .. tengok orang lah dulu..
aku boleh buatlah.. bukan susah sangat pon..
dulu kat rumah. aku selalulah kemas rumah tau!


boleh..
tapi aku kena uji tahap kekuatan kau..

uji apa?

apa kata kau kemas bilik Hundai ni sorang-sorang..

apa?1

yelah. kalau kau berjaya kemas bilik ni dalam masa 1 jam..
kau memang kuat.. haha..
jadi.. barulah aku buat keputusan nak terima kau ke tak..

dalam masa 1 jam aku kena kemas bilik ni?!
tambahlah masa sikit..

no,no,no.. 

yelah..

okey.. kiteorang keluar dulu..
nak maknlah..lapar..
selamat tinggal beruk..

hahaha

tak apa lah.. yang penting aku dapat
jadi AJK kat sini, nanti..
bestnya..

0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)