part12 ( kejadian di kantin )




Tuk! Tang! Tuk! Tang! 

Korang tahu tak bunyi ape tu.. ha! Tuh lah bunyi hentakan kasut yang bertumit tinggi ala ala~ Cinderella .. 
alahai.. takkanlah korang tak  kenal Cinderella kan.. 
budak kecik pon kenaii,, aku ni bukan nak cakap pasal si cantik rupawan tu.. pasal ni ha!mentang-mentanglah anak pengetua kat sini.. suka hati dia je pakai kasut bertumit tinggi kat sini.. 
BAPAK dia tu.. ala.. si pengeTUA tu.. kalau orang lain buat salah sikit.. kena hukum bagai nak rak.. 
tapi,, dia tak sedar anak dia sendiri macam lembu! 



TAK RETI IKUT PERATURAN SEKOLAH! 
lembu kan macam tu .. eh, eh, lembu pon reti lah jugak ikut cakap tuan dia kan.. tapi, perempuan ni..
tahap lembu bengong!

Korang tahu tak siapa perempuan tu..
tak tahu kan..oke.. kalau gitu.. kita sambung cerita dulu..





Push! Kau ingat kau siapa ha! Sedap-sedap kau je nak ambil tasuke darpada aku


Adui.. perempuan ni lagi.. hush, .. perempuan yang terjah aku dengan tasuke semalam lah ..rupa-rupanya yang berlagak macam cinderella tu dia..

huh,Mee ni baru je nak masuk dalam mulut aku.. dah ade yang memekik! Sabar miji.. control yourself oke..




Apa pasal kau senyap! Kau ni melampau tau..


Hush, senyap arh.. jangan lah cakap kuat-kuat.. tak reti malu eh..


Biarlah.. kenapa ? kau malu? Ha! Kau malu kan aku cakap kuat-kuat.. biar semua tahu kau tu rampas tasuke daripada aku.. dasar perempuan tak sedar diri!





Eee.. bila mase pulak aku cakap aku malu.. buat ape aku nak malu.. aku tak buat apa-apa yang memalukan pon.. 
adui, kejap eh.. perut aku dah mintak makanan sangat ni.. 
bagi aku makan mi ni sesuap jap.. sllllrrrrp!!
 
Ehm.. sedapnye.. 
oke~oke.. kita sambung balik.. 
eh,kau anak pengeTUA kat sini kan..
ehem..
kau dengar sini ye anak pengeTUA.. kau fikir kau hebat sangatlah ye.. eee,, ples la.. kau tu yang tak sedar diri.. bila mase pulak aku rampas tasuke daripada kau?! Bile mase?! Bagitahu arh bile???!!! Asal senyap? Tak reti jawab ea.. eee,,kau ni memang SS kan.. ape orang kate tu? .. SYOK SENDIRI.. haks.. malulah sikit.. tasuke tak inginlah dengan kau..
buang mase je aku cakap dengan perempuan terdesak macam kau ni..


kau cakap aku perempuan terdesak?! apa maksud kau ha..


T.E.R.D.E.S.A.K
terdesak..
kau perempuan terdesak..
terdesak nak kan lelaki..


hahaha( 1 kantin ketawa terbahak-bahak)


ergh! hari ni hari kau.. kau tunggu time hari aku nanti.. 
go,girls..!


jom sambung makan,, mitsuei..
 bayangan aku ketika makan.. hehe
opocot! si mitsuei ni membebel lagi.. 
kacau lah minah ni..


kau ni berani je tau buat macam tu! dia tu anak orang besar kat sini..
nanti bapak dia buang kau dari sekolah sini baru tahu..


orang besar? besar macam mane?
hahaha..


kau ni memain pulak..

 # saksikan sambungannya di part13 ( aku cakap kuat?! ) 
 tajuk apa ni>> pelik?? jadi.. kenalah tengok.. >.<


0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)