part11 ( aku jadi bahan cerita si mulut becok )


@kejadian di kantin@


 budak mulut becok!



Eh, kau tahu tak semalam kan aku pergi couple shop.. 
kau tahu tak aku nampak ape?
ehem.. >>
Akuuu nampak Miji dengan senior Tasuke berdua-duaan kat situ.. berpelukan pulak tu..
Meluat aku tengok.. terus tak jadi nak beli barang kat situ..



Eh,kau biar betul..? tak kanlah Miji tu nak buat macam tu..


Eee. Kau ingat Miji tu baik sangat ke.. dia tu buat-buat baik je lah..


Aku tak kisah pasal miji sebab aku pon bukannye kenal dia sangat..
Masalahnye .. yang aku tak puas hati ni .. 
kenapa mesti dengan TASUKE..
Kejap! Setahu aku Tasuke tu kan menyampah dengan perempuan.. mana pernah dia layan mana-mana perempuan.. senyum kat perempuan pon payah .. memang tak pernah pon!


Itulah pasal.. aku rase kan.. si miji tu goda dia! kalau tak macam mana sampai boleh berpelukan kat situ..


Ishk.. teruknye.. dia buat apa kat sane..


Tak kan kau tak tahu.. dia kan kena denda kemas shop tu.. 
tapi,, aku dengar dia dah jadi AJK baru kat situ.. 
dikelilingi 6 lelaki hensem tu wei..
ishk!!
 Nampak sangat si miji uh sengaja je ambil kesempatan..! 
miang betul lah perempuan tu..


 

 miji  haisye


Selamat pagi semua
n____n




 budak mulut becok


eh, dia datang lah.. tengok ! tengok wei.. muka dia macam tak bersalah je.. tak reti malu betul!


Kenapa korang tengok aku semacam je..

Eh,,apa  tarik-tarik ni..


 mitsuei


Ha! Yang tarik-tarik aku ni mitsuei.. dia ni lah sorang-sorangnya kawan baik aku kat sini..Eh,, bukan sorang.. ada lah beberapa orang lagi.. tapi,, untuk hari ni.. setelah aku jadi muka depan majalah “gossip”.. ha? Majalah gosip? Hehe.. maksud aku.. jadi bahan cerita paling panas di asrama ni.. erm.. Cuma mitsuei je lah yang percaya dengan aku .. bahawasanya aku bukannya seperti yang dilabelkan perempuan “miang” oleh sebilangan kecil pelajar di sekolah ini..sudah sudah.. kita sambung balik apalah yang bakal dibebelkan oleh mitsuei ni..


Adui.. kenapa dengan kau ni Miji.. kau tu kan budak baru kat sini.. janganlah bikin panass ..


tengok! kan aku dah cakap awal-awal.. si mitsuei ni membebel punye! huh,, sakit telinga oooiii



Bikin panas ape pulak! Ni mesti kau nak membebel pasal 
semalam ye.. pasal aku dengan tasuke ye..
Eee.. kau ni.. biar betul lah sikit.. kau ingat aku ni sanggup ke nak berpelukan sana sini dengan laki tang mane ha! Kau pon tahu kan.. selama ni aku beritahu kau.. aku menyampah dengan si mulut tempoyak tu! takkanlah nak peluk dengan dia.. berpada-pada lah sikit wei..



Kalau gitu.. kenapa diorang cakap macam-macam  pasal korang..


alah.. normal beb! Diorang cemburulah tu..


Eee.. kau ni,, orang tanye betul-betul ni.. kau tak kisah ke diorang tuduh kau bukan-bukan..


Kisah.. masalahnye.. apa aku boleh buat? Tak boleh buat apa-apa tau.. aku dah cakap banyak kali kat semua orang yang tanya aku pagi  tadi..  aku terjatuh tangga dengan mamat tu.. TERJATUH! TERJATUH! Tapi,ada sesiapa percaya? Ada? Tak de tau tak! ..tenteng adegan peluk-peluk tu.. eeee.. keji aku dengar.. cukuplah..


Macam mana lah pulak si Tasuke tu handle problem ni..
kesian dia kan..
miji dan mitsuei

eee.. geli je lah kau ni .. buat apa nak kesian dengan mamat tu..
lantak lah!.. biar dia urusssh sendiri oke~ . sudah! Jom makan .. perut aku dah menangis mintak makanan ni..


#saksikan sambungannya di part12 ( kejadian di kantin )


0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)