part4>> di bilik hundai (jualan)

di bilik Hundai ( jualan )
   wah , cantiknya bilik Hundai ni..
rupa-rupanya ini couple shop..
larh,, tak sia-sia lah aku kena denda macam ni..
sambil kemas bilik ni.. boleh juga cuci mata
tengok barangan kat sini..
semua cantik-cantik pulak tu..
rasa macam nak beli semua yeng ada kat sini jer..
erm.. jelous lah macam ni dekat orang yang dah couple..
boleh beli barang ni..
aku ni pulak..tengok jer..
tak boleh lah nak beli..kalau beli nanti..
siapa yang nak jadi pasangan aku..
ishk!

apa yang kau membebel ni?

ha? eh , kau siapa?
kau tu siapa? ini memang tempat aku..
aku yang jaga shop ni..
kau buat apa datang sini..
nak mencuri eh,, ha!
aku tak pernah nampak kau pon..

eh,, mana ada! cakap tu baik sikit eh..
aku budak barulah..
datang sini..sebab..
kena denda..
eh,, mesti best jadi kau..tiap masa jaga kedai ni..
cantiklah barang kat sini..
mesti kau selalu beli untuk awek kau..

jangan nak merepek boleh tak..
kalau aku duduk sini tiap masa.. bile masa pulak aku nak belajar..
kau ingat aku ni pekerja ke.. eee ..

dah tu? kenapa kau jaga shop ni?

aku AJK kat sini.. minggu ni aku kena jaga shop ni..
dahlah. kau kena denda kemas bilik ni kan..
sudah , pergi kemas! jangan nak banyak cakap..

aku tau lar..
tapi , aku nak tanya sikit..
boleh tak kalau aku jadi AJK kat sini..
boleh eh.. please..

kau gila eh.. biar betul kau ni..
setahu aku tak ada perempuan yang nak jadi AJK kat sini..
kau ingat senang ker.. kena buat macam-macam tau..
ishk.. nanti kau penat.. tak dapat fokus pada pelajaran..
AJK sini semua lelaki tau..
diorang semua tu pandai.. jadi tak kisah lah kalau 
tak fokus sangat pada pelajaran..
diorang boleh belajar sendiri..

alah,, tak kan tak boleh.. :(

  eh,budak ni..
kau beritahu dulu kau kelas ape/

kelas 5c bio

tengok! kau ni bukannya pandai sangat..
nanti kalau jadi AJK sini.. kau tak belajar sangat..
otak kau bertambah bengap nanti..

ewah, sedapnya kau cakap! sudahlah..
tak nak bagi sudah.. macamlah aku heran sangat..
kau kemas lah bilik ni sorang-sorang..
bai!

eh,budak! woi, mana kau nak pergi ha..
ishk! budak ni kena denda kemas shop..tapi bukannya buat..
teruk!

0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)