part10 ( aku dicemburui ramai gadis )



tasuke


eh , beruk !
 come here for a sec ..





miji


 eh, mulut kau ni!
 tak reti sopan agaknye..
 what do u want ha, tempoyak!




   tasuke di tangga



 sini je la!
 tolong aku kejap angkat barang ni ha..





miji



 alohai, ape kau buat kat atas tu..
 nanti jatuh baru tahu..




 barang


mulut kau tu jaga sikit eh!
woi, ambil barang ni kejap..



 eee.. takut aku!
 dah la tangga ni macam dah nak reput je..
 tak pasal-pasal runtuh..
 kau ni ek .. murah hati le sikit belikan tangga baru untuk bilik ni..
 kesian aku tengok!
 kau tak ada duit ke nak beli..




tangga



adui.. miji...!
hati-hati... @**



 tangga jatuh


 ape?! ..

 alamak!!!



tasuke

gedebub!
 *jatuh*


 miji


  auch, sakitlah..





 kau tu lah, membebel je..
 tengok! kan dah jatuh..



 apa pulak kene mengena dengan aku!
 kau tu yang tak pandai naik tangga...
 kan aku dah cakap tangga ni dah reput!
 kau degil! guna jugak..
 kau ingat kau tu ringan ke.. 
 tak sedar diri.. badan tu berat macam gajah..







 pelanggan tetap couple shop..
 diorang ni suka datang sini
 cuma sebab nak tengok AJK shop yang hensem2 selain sebab nak beli barang

selamat petang..
 kami datang ni..
 eh, minggu ni Tasuke yang bertugas kan..
 yeayh! yeayh! 
 tak sabar nak tengok dia..
 rindu..

 amboi.. kau ni Rhia..

 ala.. macam kau tak tahu aku ni tergila-gilakan dia..
 eleh,, kau pun sama kan..




haishumi

 eh ,, apa tu..
 eh,, cuba korang tengok Tasuke dengan perempuan mana tu..

 apa diorang buat tu?..
(suara beramai-ramai)





 Rhia sebelah kanan


 apa perempuan ni!!!
 GATAL!!

 tunggu kau!

 eh,, Rhia..
janganlah..
( ramai-ramai bersuara)

 woi,, apa kau buat kat sini ha!
 dekat-dekat dengan Tasuke!
kau sengaja eh ha!




 miji


 apa ni?!
 kau ni sape?
 adui.. malang betul..
 time sakit-sakit ni lah ada orang marah..





 tasuke

 cukup Rhia..!
 apa kau ni..
 marah-marah je..
 jangan nak tuduh bukan-bukan boleh tak..
 kitorang tengah sakit ni..
 tolonglah kitorang.. 




 rhia

 oh.. oke Tasuke..
 hem! menyampah ( dituju untuk Miji)



adui.. ape larh.. nasib aku.. diorang macam tak suka aku je..
 ni mesti diorang cemburu dengan aku..
 adui.. ni yang aku tak suke:(



0 50 orang sedang menggeledah:

Post a Comment

komen!komen! hehe~ enjoy guys:)